Preuzimanje oštećene pošiljke
Kada preuzimate robu od prijevoznika, uvijek pažljivo provjerite je li pošiljka u dobrom stanju. Ako je pošiljka na bilo koji način oštećena, trebali biste odbiti preuzimanje.
Znamo da se ponekad zna dogoditi da je roba unutra paketa oštećena, a pakiranje je neoštećeno. I to se može riješiti.
- Molimo vas da o primanju oštećene robe obavijestite prijevoznika čim prije. U nastavku smo za vas pripremili osnovne informacije o našim ugovornim prijevoznicima.
- Možete kontaktirati korisničku podršku: eshop@sportisimo.hr. Korisnička podrška Sportisimo vam je na raspolaganju od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 sati
Kontakt formular
Bilo da kontaktirate prijevoznika ili nas, za učinkovitu komunikaciju dobro je imati pripremljeno sljedeće:
- broj ili druge identifikacijske podatke pošiljke (imate od prijevoznika)
- broj narudžbe ili računa (od Sportisimo.hr)
- Ne zaboravite fotografirati oštećeni proizvod, uključujući pakiranje, odmah nakon raspakiranja. Neće biti loše ako fotografirate i cijelu pošiljku (uključujući sadržaj) i njenu oznaku.
Informacije prema pojedinačnim prijevoznicima:
GLS
- Potrebno je prijaviti do:
- na dan primitka pošiljke
- Gdje i kako prijaviti?
- putem GLS korisničke linije na +385 1 204 2672
- Što ću trebati?
- Prilikom komunikacije posebno će vam trebati broj paketa i fotografija oštećenja paketa. Svi postupci kod reklamacije mogu se riješiti telefonski.
- Ostale informacije
- Pojedinosti možete pronaći na web stranici GLS-a.